من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

از اول

به نام خدا. 

 

سلام به همه دوست جونیای خودم . 

 

من دوباره اومدم با یه اسم وبلاگ جدید ولی همون حرفای قبلی. 

 

 آخه چرا من بدون فکر اون یکی وبلاگم و پاک کردم؟خوب عصبانی بودم دیگه.ولی بازم دلیل نمیشه مگه نههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

ولی من اینجا منتظر دوستای قبلی و دوستای جدید هستم. 

 

 

اگه نیاید غصم میشها.گفته باشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
سیزده چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:43

وبلاگ جدید مبارکه!

محمد چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 http://www.shabane.ir

سلام...اومدیم...لینکدیده شدی...

سالی چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 http://salijigmal.blogsky.com

سلام عزیزکم
خویه نو مبارک
به هر حال نزدیک عیده دیگه...توام حتما خواستی وبلاگ تکونی کنی :دی
این دلیل نمیشه من بهت سر نزنم عزیزم...
دوستت دارم دوست گلم
شاد و موفق باشی...

شیرین شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:16

سلام عزیر دلم .دیدی بالاخره اووووومدم.خوب از این به بعد منتظر نظرای منم باش خانوم خانوما.بووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد