من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من اومدم

سلام  

خوب هستید؟ 

من از مشهد اومد.جای همتون خالی.واقعا خوب بود.ایشالا قسمت همتون بشه برین. 

کلی باهاش حرف زدم کلی باهاش درد دل کردم.کلی گریه کردم خالی شدم. 

تازشم غذای امام رضا رو هم خوردیم جای همتون خالی بود. 

به من که چسبید.حیف که نتونستم تا آخرش بخورم.  

سفر به جایی بود  آخه خیلی حوصلم سر رفته بود.دلم یه مسافرت توپ میخواست که اونم قسمتمون شد.دو تا همسفر خوب هم همراهیمون کردند. 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:12 http://www.sabalancd.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد