من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

حرفای روز مره

به نام خدا

سلام دوس جونیا.حالتون که ایشالا خوب هست ؟ما هم خوبیم خدا رو شکر،به خوصوص که الان نی نی هم داره میاد.

خدا شکر آرامیس جونیمم حالش خوبه.الان یهوکی قلمبه شد .آرامیسم  گلم دوست دارم بابا آرامیس عاشقتم.همیشه مواظب خودت باش به خوصوص الان که داری بابایی میشی.

چه قدر دلم میخواست بیام بنویسم اما قسمت نمیشد.یه کم تنبلی یه کم کمر درد.نمیشد.تا امروز بالاخره این اتفاق مبارک افتاد و من اومدم .

از نی نی مون بگم.رفتم سونوگرافی گفتش بچتون حالش خوبه در سلامتیه کامل به سر میبره.و یه پسر مامانی تا چند ماه دیگه به جمعتون اضافه میشه.الهی من قلبونش برم جیگر مامان  البته جیگر بابایی هم هستا.باباییش هم خیلی ذوق داره دلش میخواد زودی به دنیا بیاد.

از تکون خوردناش بگم خدائیش خیلی با حاله دلم  یه جوری میشه.تازه بعضی وقتا که حرکتاش محکمتر یه حالی میشم نا خوداگاه یه لبخند میاد رو لبم حتی موقعی که ناراحتم یا عصبانیم. وقتی که احساس کنی یه موجوده زنده باهات همراهته یه حس خیلی خوب بهت دست میده یه وقتا از ذوق اشکم در میاد.خدا جون به  همه اونایی که دلشون نینی میخواد بهشون بده حس خیلی قشنگیه.

جمعه ایی  که گذشت تولدم بود تولدم مبارک.روز خیلی خوبی بود یکی از اون روزایی که هیچ وقت فراموشش نمیکنم.کلی رفتیم تاب خوردیم بعد یه مدت طولانی.کادو تولد هم هنوز به دستم نرسیده .کیک تولد هم روز شنبه خوردیم.جاتون خالی یه کیک تولد خوشمزه برام خرید رفتیم خونه مامان اینا دور هم نوش جان کردیم.کیکش خیلی خوشمزه بود.دستت درد نکنه آرامیس جونم.ایشالا تولد خودت جبران کنم..آبجیام هم زحمت کشیدند برام یه سارافون خشگل خریدند خیلی دوسش دارم .

راستی امروز تولد باباییمه .

تولدت مبارک بابای خوبم

ایشالا همیشه سالم تندرست باشی.وسایت بالا سر خانواده.

بریم سراغ مسافرت .حدود یک ماه دیگه مامان اینا میخواند برند شمال خیلی دلم میخواد برم ولی نمیدونم بتونم برم یا نه؟

اگه این مسافرت و بریم آخرین سفری میشه که دوتایی میریم ایشالا از سال دیگه سه تائئ میریم.

خدایا به خاطر همه نعمتهای خوبی که بهمون دادی شکر.

خدا جون خیلی دوست دارم خودت هوامونو داشته باش.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد