من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

آرامیس جونم

سلام دوس جونیا. 

چند روزیست حالم خیلی گرفتست.آخه ارامیس جونم حالش اصلا خوب نیست.قبلا دیسک کمر داشت الان دوباره زده بیرون از قبلشم بدتر شده دیگه نمیتونه تکون بخوره.دکترش هم گفته فعلا باید استراحت کنه تا فردا اگه بهتر نشد بیاد برا لیزر درمانی.بچه ها تو رو خدا براش دعا کنید.خیلی درد میکشه.از این بیشتر ناراحتم که برا خاطر من حالش این طوری شده.عصر جمعه خواب بودیم که گوشیش زنگ میخوره و برا اینکه من از خواب بیدار نشم سریع بلند میشه که گوشیش و جواب بده. بد بلند شده و از اون موقعه کمر دردش شروع شد.قربونش برم میخواسته من از خواب بیدار نشم عزیزم چقدر خوبی.  

به نظرتون چی بهش بدم بخوره که بتونه به دردش غلبه کنه؟

هفته دیگه هم مامان وبابا از مکه میاند خدا کنه تا اون موقعه خوب شده باشه.دیشب  به مامانم تلفنی گفتم شما الان دعاتون زودتر میره بالا براش دعا کنید زودی خوب بشه.شما هم براش دعا کنید دعا در حق بقیه زودتر مستجاب میشه. 

 

خدایا شکرت راضیم به رضای تو.دوست دارم خدا جون.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:32 http://www.azadiazadi.blogsky.com

آخه یه "درباره ی وبلاگی" درباره ی منی" چیزی.... من الان هیچ ذهنیتی از نویسنده ندارم
آها!!تازه با خوندن اندکی از پست قبلی فهمیدم ازدواج کردین با هم
خوبه!
خوشحال میشم بهم سر بزنین
وبلاگم چطوره؟؟هشت ماهس اما از اسمش یه ذره بدم اومده...خیلی چیپه؟نیست؟
من دعا می کنم ولی همون دارو دادن به نظرم موثر تره!!

ستایش چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:57 http://setayesh87.blogsky.com

ایشالا زودی خوب میشه:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد