من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

برف بازی

 

 

به نام خدا 

سلام به همه دوس جونیام.
 
خوبید؟؟ 

چه خبر ؟این چند روز تعطیلی رو چی کار کردید؟ 

کی مسافرت رفت؟هر کی که رفته خوش به حالش باشه.ما که هیجا نرفتیم خونه بودیم.

 چه بد.بیخیال تموم شد رفت .تازشم شوهر جون میخواست با پسر عموهاش مجردی برند مسافرت حالی به هولی. ولی آرامیس جون من نرفت.به خاطر من موند خونه.الهی قربونش برم چقدر منو دوست داره.(البته حرصایی که من بهش دادم که کلا منصرف شد بماندا.)ولی دوسم داشت که نرفت(مگه نه شوهر جون؟؟؟؟؟؟؟؟)

 فقط جمعه رفتیم افوس یکی از شهرای فریدن.رفتیم برف بازی جاتون خالی بیست کیلو خوش گذشت.ما که برف ندیده اینقدر ذوق کردم که نگو . 

تازه من که عاشق طبیعتم وقتی که دیدم همه جا سفید یکدست برفیه نمیدونستم چه جوری ذوق کنم که کسی متوجه نشه آخه با خانواده شوهر جون رفته بودیم نمیشد زیاد هیجانی بشم میگفتند یه چیزی شده اما چشمام داد میزد که  از فرط هیجان داره میپکه. 

خیلی سخت بود آخه من بیصدا بلد نیسم ذوق کنم باید کلی جیق و داد کنم اگه هم یکی کنار دستم باشه که دیگه هیچی............. 

با شوهر جون رفتیم بالا کوه به سختی یه هوکی زیر پا خالی میشد و تا زانو میرفت تو برف اینقد با حال و از بالا می سریدیم پائین خیلی حال داد البته بقیه تویپ اورده بودند ولی ما با یه تیکه پلاستیک می سریدیم. یخ زدیم ولی خیلی حال داد.
 
یه بار مفصل براتون میگم البته شاید .

حیف که گوشیمو یادم رفته بود ببرم و الی حتما یه عالمه عکس میگرفتم و برا شما هم میزاشتم تا کلی ذوق کنید.خوب دیگه چی کار میشه کرد حواس پرتیه.

چنتا عکس باگوشی شوهر جون گرفتم زیاد خوب نشده سر فرصت براتون میزارم بعضی هیچیه ی 

دیروز هم ولنتاین بود مثلا، ولی کی برو خودش اورد انگار نه انگار . هی منتظر بودم یه کادوئی یه شاخه گلی اما کووووووووووووووووووووو و باز بهمان برخورد کرد.من ولتاین و قبول ندارم ولی یه بهانه واسه کادو دادن و بیشتر کادو گرفتنه مگه نه ؟؟؟؟؟؟؟؟واسه اینکه دوست داشتنومونو به هم دیگه ابراز کنییم.ذهی خیال باطل کوووووووووو کادو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من کادو میخوام این حرفا حالیم نیست.

تا حالا کادو زورکی گرفتین ؟خیلی مزه میده ؟من تا حالا قبلا امتحان کردم.یه بار امتحان کیند.  

بسه دیگه بقیش واسه یه دفعه دیگه.

بای گلای من

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مثل هیچ کس سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:35 http://win2.com

سلام نگار جونم
خوبی ؟ نازم . غصت نیاد خودم برات نظر می دم !!!

آخه نازم تو که می دونی نه نمی دونی؟



بگذریم . ما هم رفته بودیم برف بازی و نگو چه خبر بود

مونده بودم بین ۲ نفر برم نــــــــــرم این ور بگیرم اون ور ناراحت میشد
اونورو میگرفتم وای نمی دونی چه خبر بود بگذریم

ما جمعه اگه هوا خوب باشه میریم پیست ولی از شانس بدم واسم خواب دیدن ؟!!!!!!



به قوله یکی اگه خالی میشی بنــــــــــــــــــــــــــــــــــویس



بهم سر بزن بای

سلام آرامیس جونم.

میدونم چی میخوای بگی.بیخیال.

نه نمیگم چه خبر بود ؟چون هیچ خبر خاصی نبود.

ادم آخه نمیتونه که همرو بنویسه.میتونه؟

بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد