من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

عکسای برفی.

سلام  

من دوباره اومدم.  

خوش اومدم.میدونم.  

اینم عکسای روز جمعه.گفتم و  بازم میگم عکاس خوبی نیستم و اون چیزی که آدم با چشم خودش میبیه یه چیز دیگه ست.ولی گویای مطلب هست.

این عکس مال تو راه. 

 

 

و این جا رسیده  ایم.به محل مورد نظر 

 

 

اینجا که یه کمی خشکی ما نشسته بودیم یه برآمدگی بود که خشک بود و واسه نشستن خوب بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 حال آمدیم این طرف کوه تو برفا خیلی با حال بود.بیست کیلیو ذوق کردیم. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد