من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

ماه رمضون

به نام خدا. 

سلام دوس جونیام. 

نماز روزهاتون قبول باشه. خوبید؟ 

با ماه رمضون چی کار میکنید؟ 

من که دارم از پا میفتم.به هیچ کاریم نمیتونم برسم.تا میام پا شم سرم گیج میره .حالت تهوع هم اکثر وقتا دارم.و در نتیجه مجبورم همش بخوابم.نیست خواب و دوست ندارم.از این جهت. 

به قول مادر بزرگم خدا توفیق بده.الانم به شدت گرسنم.نمیدونم چرا اینجوری شدم.قبلا خیلی بهتر بودم خیلی کم پیش میومد گرسنم بشه.روزای عادی که اصلا گرسنم نمیشد. 

کاشکی میگفتند میوه میتونید بخورید.من بدون میوه میمیرم. 

بگذریم.   

از حلیم بادمجون بگم روز اول ماه رمضون یک حلیمی پختم جاتون خالی خیلی خوشمزه شده بود.یکمشو بردم برا مامانم اینا یکمش بردم برا مادر شوهرم.همشون کلی ذوقمو کردند.دوست داشتند. 

 دیشب هم یه کم الویه درست کردم.جات.ن نه خالی خوردم ویه دل دردی پاش کشیده که نگو.  

الانم دارم فکر میکنم چی برا افطار درست کنم که بشه خورد.مثه دیشب نشه چی درست کنم ؟  

اگه کسی چیزی به ذهنش رسید بگه. 

 

چند روزیست دلم برا نگار تنگ شده.نمیدونم چرا این چند وقت جای خالیش به شدت حس میشه. 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
گروه نرم افزاری پایاب پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 http://www.niaz20.com

با سلام ، وب سایت نیاز20 مایل به تبادل لینک با شماست

[با عمل تبادل لینک ، علاوه بر افزایش بازدید شما ، رتبه ی خود در گوگل را نیز میتوانید بیشتر کنید]

در صورتیکه مایل به تبادل لینک با وبسایت ما هستید ، میتوانید لینک آنرا با آدرس http://www.niaz20.com و نام [بزرگترین پایگاه درج آگهی رایگان] در سایت خود درج نمائید و سپس به وب سایت ما آمده و در قسمت تبادل لینک آدرس وبلاگ خود را وارد نمائید .

با تشکر - مدیریت گروه نرم افزاری پایاب.

ژ یگولو دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:28 http://zhigulu.blogsky.com

سلام خوبی؟

نماز روزه ها قبول باشه

پرسیده بودی چیشد یهو رفتم.. خب از وقتی رفتم سربازی دیگه ۲ماه یه دفه میومدم خونه واسه همین کمکم دیگه ننوشتم اونجا..الانم ۲ واهی هست تموم شده سربازیم اینقد درگیر کارم که وقت نت اومدن ندارم ولی خب میام سر میزنم..مرسی که به یادم بودی و هستی..

راستی دوست جونم دیگه کیه؟؟ :دی

یه بدهکار پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 http://bedehkary.blogsky.com

سلام....شکر خدای متعال را که اینگونه به هم عشق میورزید و عاشق هم هستید...انشالله زندگیتان از این هم با محبت تر و پر برکت تر شه...با درک هم و با محبت به هم میتونین به آرامشی تو زندگی مشترک دست پیدا کنید که غیر قابل وصف هستش.....باز هم میام و به برادر و خواهر عزیز سر میزنم.....موفق و موید باشید....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد