من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

محلات.

به نام خدا  

سلام به همه دوس جونیا. 

خوب هستید؟این چند وقته من نبودم چه خبرا ؟  

نمیدونم چرا حالو حوصله نوشتن ندارم بیشتر دوست دارم برم بقیه وبلاگا وبخونم. 

جمعه جاتون خالی رفته بودیم محلات  خوش گذشت.تا حالا تنهایی مسافرت نرفته بودیم من آرامیس جون.آب گرمش خیلی کیف داد من که اول میترسیدم برم تو آب آخه خیلی داغ بود ولی با کلی خواهش یه کم یه کم رفتم تو آب اولش سوختم ولی بعدش دیگه نمیخواستم  بیام بیرون .بعدشم رفتیم گلخونه هاش.من که عاشق گل گیاهم کلی ذوق کردم چنتایی هم عکس گرفتیم تو پست بعدی براتون میزارم ببینیش. 

سه تا گلدون گل رز خریدیم.میگفت رز هلندیه خدائیش رنگاش خیلی محشر.دوتاشو برا مامان جونم بردم یکیشم برا خودم نگه داشتم. 

عصر جمعه هم برگشتیم خونه. 

الانم حوصلم سر رفته دلم بد جور پارک باغ این جور جاها رو میخواد.چرا من عاشق طبیعتم؟کسی نمیدونه چرا؟ 

الان که فکر میکنم دلم مسافرت هم میخواد.کاش جور بشه تابستون با خوانوادم بریم شمال اخه اونا هر سال میرند .ما هم میریم البته امیدوارم. 

 

واسه امروز بسه راسی تا یک ماه دیگه جشن عقد یکی از دوستام .وقتی که فهمیدم نامزد کرد کلی خوشحال شدم آخه خیلی ایرادی بود بالاخره خدا رو شکر یکی پیدا شد که عاشقش بشه و نتونه بهش گیر بده.امیدوارم که خوشبخت بشه. 

نظرات 5 + ارسال نظر
جواد پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:09 http://www.kavirbox.ir

سلام
سایت ما طوری طراحی شده که بعد از ثبت لینک وگذاشتن کد لینک باکس در وبلاگ یا سایت خود می توانید بازدید خود را بالا ببرید
نحوه کار طوری است که با قرار دادن لینک باکس در وبلاگ وسایت خود با هر بازدید از وبلاگ شما لینک شما به اول لینک باکس انتقال می یابد یعنی اینکه لینک شما در تمام وبلاگها یا سایتهایی که این لینک باکس را دارند به اول می آید ونکته قابل توجه این است که کسانی که می خواهند زرنگی کنند وکد را قرار ندهند نمی توانند از امکانات این سیستم بهره مند شوند چون لینک آنها به طور اتوماتیک به لینکهای غیر فعال انتقال می یابد و با کلیک روی هر لینک غیر فعال فقط کد لینک باکس را می دهد وبه آن سایت نمی رود چون لینک باکس را هنوز نگذاشته است
یک نکته مهم دیگر این است که لینکهای برتر ستاره جایزه می گیرند
امیدوارم که این موضوع را به خوبی درک کرده باشید
موفق باشید
نمونه سیستم در آدرس زیر
www.kavirbox.ir

سعید پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:07 http://www.irwebhosting.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارید ولی بهتون پیشنهاد می کنم کارتون رو ارتقا بدین و یک سایت راه اندازی کنید ما با کمترین هزینه ها بهترین سرویس های میزبانی وب رو در اختیار شما قرار می دهیم ما همچنین طرح درآمدزایی هم داریم از این رو پیشنهاد می کنم از سایت ما دیدن فرمائید موفق و پیروز باشید
www.irwebhosting.com

سالی جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:31 http://salijigmal.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااامممممممممممم
چطورییییییییی؟
دلم تنگولیده بود برات نگار جونم...ایشالا دوستت هم خوشبخت شه...و توام دپسرده(همون ناراحن)نباشی عزیزم...با آقاتون برین پارک...خوش بگذرونین :****

۳۰۱۰۴۰ چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:35 http://301040.blogsky.com

سلام
!
تبریک می گم که دوستتون عقد کرده...
فقط خدا رحم کنه به اون بنده خدایی که باهاش نامزد شده.
چون افراد ایرادی٬ بعد از این که طب و تاب عشقشون می خوابه٬ بعضی اوقات پدر صاحاب بچه رو در می آرن!!!
:)

سلام.
ای بابا .
شما از کجا میدونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه ایشالا که خوشبخت میشند.

سالی چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:33 http://salijigmal.blogsky.com

سلام گلی...کجایی خانومی؟
بیا که آشناییمونو کامل کردم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد