من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و آرامیس جونم و امیر محمدم

به نام خدا

سلام به همه دوس جونیا.

بالاخره بعد چند ماه موفق شدم بیام.

 نینیمون به دنیا اومده فردا دو ماهش پر میشه.الانم لالا کرده.زندگیمون یه رنگ و بوی دیگه گرفته. زندگیه قشنگی داشتیم قشگتر شده.

نمیدونید چه جیگری شده.تازگیا باهاش حرف که میزنیم ذوق میکنه قبلا فقط لبخند میزد ولی حالا ذوقم میکنه.قربونش برم.

اسمش گذاشتیم امیر محمد محمدش رو من انتخاب کردم امیرش رو هم بابائیش.از آرامیسم بگم اینقدر دوسش داره براش میمیره.وقتی که از سر کار خسه کوفته میادخونه بغلش میکنه کلی باهاش حرف میزنه  ذوقش و میکنه کلا خستگیش یادش میره.

نمیدونم چرا تا قبل از اینکه شروع کنم به نوشتن یه عالمه چیز دلم میخواد بنویسم اما وقتی که شروع میکنم حسش میره.وخیلی خلاصه میشه.میخواستم از سالروز ازدواجمون که مصادف بود با سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه(ص)بنویسم که کلا حسش رفت میخواستم از تولد آرامیس جونی براتون بگم که بازم حسش رفت.آخه چرا؟

ولی یه روزی میام براتون تعریف میکنم.

یه چیزی تو دلم هست میخوام بگم هیچوقت روز ازدواجمون رو فراموش نمیکنم با همه ی ناراحتیهایی که از بعضی مسائل داشتم ولی واسم بهترین روز بود(فراموش نشدنی) چون به عشقم رسیدم بعد یه عالمه سختی و ناراحتی.خدایا شکرت.آرامیسم عاشقانه دوست دارم و هنوز واسم مث همون روز اول دوست داشتنی تازه الان خیلیییییییییییی بیشتررررررررررررررر شده.

راستی خونه خریدیم یه خونه بزرگ.البته برا ما که خونمون ۸۰ متر بود بزرگه ها شاید برا بعضیا کوچولو باشه.متراژش ۲۶۰ متر.خوبه دیگه نه؟

این خونمون رو هم به عمه شوهر جان فروختیم اونا هم میخواند تازه ازدواج کنند واسه اول زندگیشون خوبه.منم دیگه غصه نمیخورم که دیگه نمیتونم اینجا بیام وخاطراتمو زنده کنم آخه نمیدونید که من و آرامیسم با  این خونه چقدر خاطره داریم.

دلم میخواد از آرامیسم تشکر کنم به خاطر همه ی خوبیهاش.به خاطر همه مهربونیاش.به خاطر این همه زحمتی که داره میکشه وقتی هم که میاد خسته ..............خودش باقیش رو میدونه.ممنونم آرامیسم.

خدا جونم به خاطر آرامشی که بهمون دادی شکر.

خدا جونم به خاطر نینیمون شکر.زندگیمون خیلی قشنگتر شده.

خدا جونم این آرامش با هم بدون و ازمون نگیر.و هرکس که این آرامش از تو زندگیش  رفته خودت برش گردون.هر کی هم دلش نینی میخواد وهنوز قسمتشون نشده قسمتشون کن.

میخواستم چنتا عکس از امیر محمد بزارم ولی داره بیدار میشه تا شب حتما میزارم.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد