من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

تولد

سلام سلام سلام.

خوبید دوس جونیام؟چه خبرا ؟

اومدم یه خبر خوب  بدم و برم خیلی عجله دارم.آخه میدونید چیه کلی مهمون داریم.حالا میدونید واسه چی مهمون دارم؟

خوب معلومه دیگه بخاطر همون خبر خوبست دیگه.اگه گفتین؟خودم میگم.

امروز تولد آرامیس جونمه.هورا هورا

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز تولد توست

پس برای من بمان وبدان که عاشقانه دوست دارم 

 

گلم تولدت مبارک  

. 

کلی خبر دیگه هم دارم که سر فرصت میام براتون میگم.سر همون فرصته میام بهتون میگم کادو چی براش خریدم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سحربانو سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:34 http://samo86.blogsky.com

مبارکه:)

سودا سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:14

مبارکهههههه...ایشالا ۱۰۰سال به این سالهاااا:))))

یه بدهکار سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 http://bedehkary.blogsky.com

سلام...با تاخیر ...تولد آرامیس مبارک....انشالله زیر سایه ژروردگار و در کنار شما ۱۰۰۰۰۰۰ ساله شه....

ستایش شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:10

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد