من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

و عید امسال

سلام دوس جونیا.

خوب هستید؟با کلی تاخیر سال نومبارک. عید بهتون خوشت گذشت؟

به ما که خوش گذشت .جاتون خالی رفتیم مسافرت.طرف قشم و بندر عباس و اون طرفا.

دوم عید رفتیم و هشتم اومدیم.یه عالمه جا برا عید دیدنی داریم که هنوز نرفتیم.مسافرت تو عید رفتن و دوست ندارم  ،مسافرت فقط برا تابستون.خدائیش از عید امسال هیچی نفهمیدم.انگار که نه انگار عید بودش.

سیزده بدر هم دوازده بدرش کردیم با مامانم اینا ،خیلی خوش گذشت جاتون خالی بود .آخه دوتا آبجیام روز سیزده میخواستند با خانوده شوهر جوناشون برند بیرون مامانمم گفتش که دوازدهم بیایید تا بریم باغ دوازدهم رو بدرش کنیم.

جاتون خالی خوش گذشت.

روز سیزدهم هم با مادر شوهر اینا رفتیم بیرون.تو ظهر بود رفتیم ساعت سه هم برگشتیم خونه.

بگذریم از این حرفا 24 نوبت سونو گرافی دارم ایشالامعلوم میشه نی نی جونیمون دختر یا پسر.قربونش برم.

چند روز یه کم دل درد دارم نمیدونم از چیه،اگه امروز  شد و بهمون نوبت داد برا سونو بریم ببینم که حالش خوبه خیالم راحت بشه،مامانم میگه که سرد و گرمت شده.یه لباس گرم بپوشی خوب میشه. ولی خودم یه کم نگرانم.آخه الکی نیست که دارم مامان میشم نمیخوام برا نی نی جونمون مشکلی پیش بیاد.

خدا جونم مشکلی پیش نیاد من دلم نی نی میخواد .یه نینیه سالم و صالح.و به قول شوهر جون سر حال و شاد هم باشه.

هر چی فکر میکنم که دختر باشه یا پسر تنها به این نتیجه میرسم که سالم باشه هر دوتاشون عزیزند.

دلم میخواد برم یه عالمه لباس براش بگیرم ولی نمیدونم چی بگیرم.ایشالا تو همین چند روز مشخص میشه.

راستی یه تشکر ویژه از ارامیس جونم.تو مسافرت واقعا همه جوره هوامو داشت.ممنونتم گلم  اینو با تمام وجود میگم.مرسی گلم،از این همه زحمت که کشیدی.عاشقتم  آرامیسم

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 http://mamreza.blogsky.com

سلام.سال نو با تاخیر بر شما هم مبارک.
موفق باشی.خدا ان شاءالله نی نی های گل وگلاب بهتون هدیه بده.

ستایش یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 http://setayesh87.blogsky.com

ایشالا که سلامته دوستم نگران نباش:)

ارامیس یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:41

سلام
حالا هی بگو زودبیا بخواب
منم از ت تشکر میکنم قـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوربونت برم

امیدوارم تو سفر بعدی بهتر شه
یاده یه شعر از حافظ افتادم












ســــــــــــــــــفـــــــــــــــــــــــــــر کردم

ســــــــــــــــــــــــفر برگشت مرا کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد