من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

انالله و انا الیه راجعون

انالله و انا الیه راجعون  

به نام خدا.

سلام به همه دوس جونیام.

نمیدونید چه حالی دارم .امروز ظهر یه اتفاق خیلی بد افتاد.شوهر دختر خالم تصادف کرد و در جا فوت کرد.نمیدونید وقتی شنیدم چه حالی شدم.آخه جوون بود حدود 27 الی 28 سالش بود.نازی دختر خالم نازی احمد کوچولو بچشون.آخ خدا جون چرا؟مریم که طعم بی پدری رو کشیده بود چرا باید این طوری بشه چرا ؟چرا باید مزه بی شوهر بودن رو  هم احساس کنه.دختر نازیه.چقدر سخته ...........یعنی احمد  هم باید بی پدر، بزرگ بشه اونم مث مادرش؟

آخه چرا خدا.

براشون دعا کنید برا اونی که دسش از دنیا کوتاه شده ودیگه نیست که خدا بیامزتش

 و به مریم صبر بده بتونه این داغ بزرگو تحمل کنه .

ای خدا ،خدای خوبم به مریم صبر بده.خودت مواظب احمد کوچولوش باش.خدای خوبم تو رو به همین روزای عزیز قسمت میدم  محمد و بیامرزیش،رحمتت رو شامل حالش کنی.