من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

دوباره اومدم.

دوباره سلام به همگی.

من دوباره اومدم نوشتنم اومد.

یه توضیح مختصری در مورد خودمو ارامیس بدم که اگه کسی تازه وارد بود بفهمه که کی به کیه.

من و ارامیس جونم به سختی هم دیگرو به دست اوردیم بعد از کلی گریه و زاری به خدا جون بالاخره دلش به حال ما سوخت و ما شدیم مال هم دیگه .

الان حسابی قدر هم دیگرو میدونیم و همدیگرو عاشقانه دوس داریم.

البته نه اینکه هیچ وقت با هم قهر نکنیما نه اصلا ،قهر شیرینی زندگیه نه زیادشا به اندازش.

دیگه من گل گیاه خیلی علاقه دارم  هر چند وقت یک بار از عکسایی که از گل و گیاها میگیرم میزارم اینجا.بعضی وقتا هم از غذاهایی که میپزم وبیست کیلو ذوق به خرج میدم و تزئینش میکنمم میزارم.

دیگه بسه الان اطلاعاتتون خیلی رفت بالا مگه نه؟؟؟؟؟؟؟

اینم از امرو دوباره شب جمعه ست و باید رفت خونه مامان بزرگ شوهر جون.

من برم الانست که ارامیس از خواب پاشه ببینه  من هنوز پا کامی و اینترنت و اینام.

بای.

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین (حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 22:27 http://rue.blogsky.com

مبارکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد