من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

یه خبر بسیار خوشحال کننده.

به نام خدا

سلام دوس جونیام.

بالاخره من اومدم.نمیدونم چرا تلفنمون قطعه،الان حدود سه روز قطعه. منم مجبور شدم بالاخره طلسمو بشکنم بیام نت.یه عمری بود نیوموده بودم نت.دقیقا بعد ازدواجم تا حالا.

یه خبر خوب دارم.اگه گفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آرامیسم و ذوق زده کردم.منظور همون سوپرایز و اینا.

خبر خوبم مربوط میشه به ذوق زده کردنه آرامیسم.

حالا حدس بزنید.

زیاد فشار نیارید خودم میگم.قرار نی نی دار بشیم.بلاخره خدا خواست این اتفاق مبارک افتاد.ونی نی هم دلش خواست که بیاد.الانم حدود 6هفتمه.باورم نمیشه بلاخره میخوام مامان بشم.همیشه از خدا میخواستم و میخوام که یه مادر خوب بشم.شما هم برام دعا کنید که بتونم یه مامان خوب باشم.

داشتم میگفتم دلم میخواست آرامیسم و سوپرایزش کنم که به نظرم این بهترین سوپرایز بود.البته بماند که برا هر دومون یه خبر خوب بود و هر دومون ذوق کردیم.

هنوز تو فکرم یه جوری اساسی سوپرایزش کنم یه جوری که هیچ وقت در موردش فکر نکرده.

اینم از خبر خوبه من.واسه ما که بهترین خبر بود و بهترین سوپرایز.

خدایا شکرت به خاطر همه چیز.به خاطر زندگیه به این خوبی که داریم.به خاطر نی نی که بهمون دادی.خدایا شکرت به خاطر همه خوبیای زندگیمون.

نظرات 2 + ارسال نظر
ستایش دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:37 http://setayesh87.blogsky.com

به به مبارکههههههههههههههههههههههههههههههه.

سودا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:13 http://sevdavaali.blogfa.com

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم...یعنی باورت نمیشه...واقعا از صمیم قلبم به تو و همسرت تبریک میگممممممممممممم
آخییییییییییی...جانننم....عزیزم...آخ جون نینی......خیلی سورپرایز شدم نگارجونم....ایول...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد