من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

سوپرایز شدم

به نام خدا.

سلام دوس جونیام.حالتون خوب هست ؟

دیرزو عصری با مامانم و آبجیم رفته بودیم جهاز بخریم آخه انشاا...قرار بعد از صفر عروسی کنند و برند سر خونه زندگیشون.

منم رفته بودم دنبالشون نظر میدادم.سلیقم بد نیست.وقتی که خریدمون تموم شد منم یه سری خرده ریز خریدم.اومدم خونه وقتی که اومدم تو یهو چشمم افتاد به یه دسته گل و یه جعبه شیرینی  رو میز یه عالمه ذوق کردم آرامیسم بدون هیچ مناسبتی برام خریده بود نمیدونی چقدر خوشحالم کرد.من عاشق گلم حالا اگه آرامیس برام خریده باشه که دیگه دیگه....عزیزم مرسی واقعا خوشحالم کردی.رو جعبه شیرینی یه برگه گذاشته بود و با سلیقه خودش تزئینش کرده بوده و روش نوشته بود I LOVE YOU اون طرف برگه هم نوشته بود کارت پستال واقعا خوشم اومد کارت پستالش و واسه همیشه نگه میدارم واقعا برام ارزش داره.منم رفته لباسمو عوض کردم و رفتم یه چای درست کردم و اومدم با شیرینی ها خوردیم .جاتون خالی خیلی چسبید.عالی بود.این کارش بهتر از هر چیز دیگه بود.همیشه تو ذهنم میمونه بخوص کارت پستالش.

دوست دارم همیشه مواظب خودت باش.

اینم از دیشب من یه شب به بیاد موندنی.

منم دلم میخواد براش یه سوپرایز داشته باشم  به نظرتون چی کار کنم؟

البته خودم یه برنامه دارم ولی خواهشا شما هم نظر بدین شاید فکر شما قشنگتر باشه.

نظرات 4 + ارسال نظر
مانلی دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 http://www.manelii.blogsky.com

به نظرم واسه سورپرایزش میتونی یه جشن کوچولو بدون مسابت خاصی براش بگیری ...
به نظرم خیلی قشنگ میشه

ستایش چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:21 http://setayesh87.blogsky.com

آخی دوستم چقدر قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ:)

محمد جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 http://www.shabane.ir

سلام.
بعد از یه وقفه طولانی فکر نمی کردم دوباره آپ کنی....
خوشحالم خوشحالی....
ما که مجردیم از این کارا بلد نیستیم.
اما می تونی ...نمی دونم فکر کردم دیدم واقعا بلد نیستم....
فعلا

سودا یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:44

بابا واسه آقای همسر یه اسپند گنده دود کن تا چشم نخوره...دمش گرم...توام خسته نباشی خانومی...همیشه خوش باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد