من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

و عید امسال

به نام خدا

سلام به همه دوس جونیا.

سال نو مبارک.البته فک کنم یه کم واسه تبریک گفتن دیر شده باشه.ولی من دوست داشتم الان بیام  تبریک بگم.

آخی بلاخره اومدم.از شنبه تا حالا میخواستم  بیام و آپ کنم.اما تنبلی به شدت در من رسوخ کرده و اجازه این کارو بهم نمیداد.تا امروز موفق شدم شکستش بدم.تو عید هم اینقدر سرمون شلوغ بود(از نوع الکیش)که نشد بیام و آپ کنم.اینقدر دلم میخواست عید یه مسافرت دوتایی بریم نشد که نشد البته دسته جمعیشم حاضر بودم بریم ولی اونم نشد.

ما هم مث بقیه آدما رفتیم عید دیدنی .اومدند عید دیدنی.ولی بگم تازه بعد عید میخواند بیاند خونمون عید دیدنی.

اتفاق خاصی نیوفتاد.همه چیز خوب بودفقط یه بدی داشت اونم مریضیه بابا و آبجیم بود که خدا رو شکر خوب شدند.خدایا شکرت که همه چیز خوب بود.

پارسال عید رفتیم مسافرت چه مسافرتی بود ،زهرمارمون شد . نمیخوام در موردش زیاد حرف بزنم فقط همین و میتونم بگم که خدا خیلی دوسمون داشت خیلی به طرفمون بود .خدایا شکرت.میتونست خیلی بدتر از این بشه و نشد.خدایا شکرت.

اگه یه موقعی حسش بود براتون تعریف میکنم. الان که کلا بهم ریختم.

فعلا برم.بای.

نظرات 2 + ارسال نظر
سالی چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 19:34 http://salijigmal.blogsky.com

سلام خوشگلم...مرسی اومدی پیشم...خواستم بگم آماده ی شنیدن حرفات هستم و خیلی دوستت دارم

سحربانو چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 22:49 http://samo86.blogsky.com

سلام دوست جون ، بابا تا آخر فروردین هم عید:) ایشالا دیگه از اون اتفاق بد واستون نیفته:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد