من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

چقدر دلگیرم از دسته زمونه

چقدر دلگیرم از دسته زمونه 

سر راهم نه یک میخونه مونده

نه ساقی مونده نه پیمونه مونده

از اون مرد،تو با اون قلب مغرور

یه عاشق با دلی دیوونه مونده

چقدر دلگیرم از دسته زمونه

عجب ظلمی تو کاره آسمونه

شبای شهره عاشق بی ستاره اس

ستاره ماله شهر دیگرونه 

 

این شعر تو یه وبلاگ خوندم دوسش داشتم.

نظرات 1 + ارسال نظر
باران شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:45 http://raoof.blogsky.com

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.با اشارات نظر نامه رسان من توست


لطفا با رو تصحیح کن درستش تا است
بهوبلاگ من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد