من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من و دوست جونیم.

نشود فاش کسی آنچه میان من توست.تا اشارات نظر نامه رسان من توست.

من اومدم

سلام  

خوب هستید؟ 

من از مشهد اومد.جای همتون خالی.واقعا خوب بود.ایشالا قسمت همتون بشه برین. 

کلی باهاش حرف زدم کلی باهاش درد دل کردم.کلی گریه کردم خالی شدم. 

تازشم غذای امام رضا رو هم خوردیم جای همتون خالی بود. 

به من که چسبید.حیف که نتونستم تا آخرش بخورم.  

سفر به جایی بود  آخه خیلی حوصلم سر رفته بود.دلم یه مسافرت توپ میخواست که اونم قسمتمون شد.دو تا همسفر خوب هم همراهیمون کردند. 

مشهد.

سلام دوس جونیام. 

خوبید؟ 

 میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س ) به همه مسلمونای جهان تبریک میگم. 

چقدر خوشحالم. اگه گفتین چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

میخوام برم مشهد دلم یک ذره شده بود.دیروز شوهر جون اومد بهم گفت برا روز زن میخوام ببرمت مشهد من و میگی بیست کیلو ذوق کردم. 

واقعا سوپرایزشدم.

البته دوشنبه میریم.ولی همینکه به یادم بوده و براش مهم بود واقعا برام ارزش داره.تازه مشهد .واقعا خوشحالم کرد. 

مرسی دوس جونممممممممممممممممم

محلات.

به نام خدا  

سلام به همه دوس جونیا. 

خوب هستید؟این چند وقته من نبودم چه خبرا ؟  

نمیدونم چرا حالو حوصله نوشتن ندارم بیشتر دوست دارم برم بقیه وبلاگا وبخونم. 

جمعه جاتون خالی رفته بودیم محلات  خوش گذشت.تا حالا تنهایی مسافرت نرفته بودیم من آرامیس جون.آب گرمش خیلی کیف داد من که اول میترسیدم برم تو آب آخه خیلی داغ بود ولی با کلی خواهش یه کم یه کم رفتم تو آب اولش سوختم ولی بعدش دیگه نمیخواستم  بیام بیرون .بعدشم رفتیم گلخونه هاش.من که عاشق گل گیاهم کلی ذوق کردم چنتایی هم عکس گرفتیم تو پست بعدی براتون میزارم ببینیش. 

سه تا گلدون گل رز خریدیم.میگفت رز هلندیه خدائیش رنگاش خیلی محشر.دوتاشو برا مامان جونم بردم یکیشم برا خودم نگه داشتم. 

عصر جمعه هم برگشتیم خونه. 

الانم حوصلم سر رفته دلم بد جور پارک باغ این جور جاها رو میخواد.چرا من عاشق طبیعتم؟کسی نمیدونه چرا؟ 

الان که فکر میکنم دلم مسافرت هم میخواد.کاش جور بشه تابستون با خوانوادم بریم شمال اخه اونا هر سال میرند .ما هم میریم البته امیدوارم. 

 

واسه امروز بسه راسی تا یک ماه دیگه جشن عقد یکی از دوستام .وقتی که فهمیدم نامزد کرد کلی خوشحال شدم آخه خیلی ایرادی بود بالاخره خدا رو شکر یکی پیدا شد که عاشقش بشه و نتونه بهش گیر بده.امیدوارم که خوشبخت بشه.